Våre trenere

Alexandra Vlad

Alexandra er trenerutdannet fra National Academy of Sport, med fordypning i dans, master i idrettsorganisasjoner og ledelse. Spesialist i kommunikasjon og Public Relation. Anerkjent trener av Departementet for Sport,National dommer fra 2005, wdsf dommer 2.1, pd dommer, vise dans dommer, medlem i komiteen for trenere i Romania.Eier av klubben Alessia Dance i Romania fra 2001 med finalister og vinnere i rumensk mesterskap, landslaget og finalister i VM junior 2 og tyske åpne mesterskap.

Hun har tidligere selv vært Rumensk mester i standard, latin og 10 Dans . Finalistene i internasjonale konkurranser som: Ukraina, Bulgaria, Moldova, Holland, Tyskland.

Tuva Halvorsen

Trenerutdanning: Barnedansetrener, trener 1 latin, trener 2 standard, merkeprøvedommer, personlig trener og påbegynt dommerutdanning

Ole-Gunnar Eriksen

Embla Teien Igelstad

Embla er hjelpetrener for nybegynnerkurset og fortsetter i Drammen. Embla har danset siden 2016 og konkurrerer aktivt i ungdom Elite.